Outfit från i Lördags

Ja, det här hade jag på mig när vi var till min moster i lördags när Simba fyllde 1.


Skjorta/blus från Ichi (köpt här i Edsbyn)
Kjol - marknad i Alfta för typ 2 år sen.
Strumpbyxor - Åhlens


Använde även dessa örhängen för första gången! Fick dom av Sanna när jag fyllde år förra året :) Jättesnygga^^


Imorgon så ska Camilla, mamma, pappa och jag till Bollnäs-marknaden! Ska leta en plånbok, så får vi se om vi hittar något mer. Har en låda i skrivbordet med några gamla plånböcker som jag inte använder så ofta, och räknade alla jag har i mitt rum just nu. Det var 8, haha! Ändå ska jag köpa en till, gillar inte riktigt nån av dom jag har.



// Jessica

Kommentarer
Postat av: Isabelle

SV: Kul att du är med, lycka till!

2011-05-28 @ 11:11:54
URL: http://honkallasbella.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Vad kul att du är med och tävlar om den fina ringen! :D sprid gärna vidare tävlingen till dina läsare eller dina vänner!

2011-05-28 @ 12:28:25
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0