Valbo

var till valbo idag och köpte det här:

såna där mjuka inlägg till högklackade :)

köpte två typ som spotlights lampor fast man typ klistrar fast dom på väggen. Jag satte upp dom på väggen i garderoben :D

nagellack

från vänster:
Miss stone heart, Get a rose 4 me och deeply in red with u

från vänster:
No mambo jambo, Blue my mind och till sist peppermint fusion.
jag kunde inte motstå att köpa 6st. Det va köp 2 få 1 gratis typ :D

köpt på Gina Tricot, det va ju en mops på så jag lära köpa den :D

taklampa


ett par bruna kilklackar för 599kr på scorett. Men sen fick vi rabatt också för vi blev typ medlem :D


jumpsuit från Gina Tricot för 149kr :)
älskar den!!
har på mig skorna med ;)



Köpte ett vitt och ett grönt linne och ett par vita tights som jag ska ha på mig på skolavslutningen så ni får se då hur det ser ut ;D





//sanna

Kommentarer
Postat av: Nicole

heejhej!
jätterandom men jag undrar vart du har köpt dina spotlights som man klistrar fast i väggen? för jag har letat överallt men hittar inget liknande :( skulle va supertacksam om du kunde svara på min blogg!

kram på dig :)

2012-10-18 @ 03:17:38
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0