11 November

Idag i skolan försökte vi påminna varandra hela tiden om att vi skulle önska oss något klockan 11.11, men jag och några till klockade på klockan typ 20 över xD
men sen på matten så blev klockan 12.11 och då önskade vi oss för det var englands tid så då va klockan 11.11 där haha!








Liam Payne <3


Idag fick vi sluta typ en kvart tidigare och då gick jag och Emma till stan, jag skulle hämta ut gardiner och Emma skulle köpa godis på Biggans (godis affär) och sen gick vi till pressbyrån innan bussen kom för jag skulle köpa Frida tidningen eftersom One Direction va med i den. Då står jag där och letar som en galning i tidningen och
Emma frågar: Letar du efter nåt?
då svarar jag: jaa!! här är den :')
*One Direction poster*
Emma: ofta du gillar dom?? dom upptäckte jag igår, dom är jättebra och jättegullig!! Jag ska också köpa Frida tidningen..
Jag står där och ba: :'D










//sanna




Kommentarer
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

Nu är vinnaren i tävlingen om ett presentkort hos runns.se/erikasgarderob.se avslutad.



Var det du som vann? kika in och kolla vettja ;)

http://emlisch.blogg.se/2011/november/och-vinnaren-ar.html#comment

2011-11-15 @ 13:48:01
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0