24 November

Hej! Helt sjukt att det bara är en månad till julafton! Och fortfarande ingen snö.. Nån som bor här i närheten hade 9 plusgrader imorse 4.30.. Det är som att det håller på att bli vår igen, haha!

Tänkte bara skriva ett kort inlägg, har inte bloggat på ett tag, har blivit jätteförkyld! Men nu hoppas jag att det börjar gå över, mår rätt så bra nu.

Vi satte upp adventsljusstakarna idag med, men såklart funkade inte min, vilket inga av mina saker verkar göra, haha.. Men vi hittade i alla fall en annan jag kunde ta, så det löste sig :). Igår var vi på Erikshjälpen och köpte 2 böcker plus 4 avsnitt av OC! Synd bara att det inte är dom första avsnitten, det var typ 5-8 eller nåt, haha!

Det här inlägget blev visst inte så kort ändå, haha.. Men ska sluta skriva nu, tänkte bara visa hur mysigt det ser ut i mitt fönster nu.





// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0