4 November

Hej! Hann inte blogga nåt igår. Först så var vi till henne som ska sy balklänningar till Jessica åt mig! Sen övningskörde vi till Alfta och hem, gjorde läxor och sen på kvällen kom Johanna så hann inte sitta nå alls framför datorn, haha.

Idag hade Jessica och jag körlektion i Bollnäs, sen när vi kom hem så gjorde vi läxor. Blev klar med två, bara tre kvar nu, haha.

Tänkte visa vad Jessica och jag köpte för ett tag sen på Sofies Kläder i Alfta :).


Baksidan på tröjan :). Framsidan är bara helt vanlig, haha.


Och sen var mamma på apoteket och skulle hämta min medicin, men eftersom det hade krångla flera gånger så att hon inte kunde hämta den så fick vi detta body butter på köpet!

Nu ska jag snart se idol!


//Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad kul att du följer mig :D blir jätteglad! kram

2011-11-12 @ 00:39:51
URL: http://justlindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0