21 Oktober

Hej! Var en riktigt lång skoldag idag! Har kollat på idol nu, tyckte det var tur att inte Amanda åkte ut, fast jag ville inte att Emil skulle åka heller. Menmen, det blir väl bra ändå :). Sitter vid laptopen framför Idol extra nu med Camilla. Ska väl sitta en stund till. Imorgon ska vi kliva upp klockan 8 för att åka till Bollnäs! :) Förhoppningsvis så hittar vi något riktigt snyggt med :).

Var väl allt just nu, men bloggar väl när vi kommer hem imorgon. Fast har lite läxor att göra, typ 4 naturkunskapsgrejer plus en massa engelska. Men ska försöka göra bort det såfort som möjligt så man får tid att göra vad man vill sen :)



En gammal bild på världens bästa band ;).


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nu är vinnaren av en liten goodiebag dragen! Kika in och se om det var du som vann :)



Ha en skön helg!

2011-10-22 @ 04:54:28
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: KKUNGAMANDA

Tävlingen du anmält dig till avslutades igår & jag har kontaktat båda vinnarna, & eftersom du får denna kommentar blev du tyvärr inte en av dom lyckliga vinnarna, men har en ny tävling i bloggen just nu som du kan anmäla dig till!



(Har du varit med i mina tidigare tävlingar & är med i nästa igen, så har du större chans att vinna, för sånt lägger jag alltid märke till)



Tävlingen hittar du här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

2011-10-22 @ 17:28:30
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0