chill

vaknade kvart över 1 idag haha. Sprang upp och klädde på mig osv, ville inte att mamma och pappa skulle komma hem och se mig i typ pyjamas haha (dom slutar 13.36) så dom kommer hem senast tio i hehe.
Men sen har jag inte gjort något speciellt, ska till min bror och hans flickvän senare med pappa så ska busa med deras hund då hihi :)

Såg föresten en t-shirt i ellos katalogen (tror jag att det va) som det stod "All You Need Is Love" på, ville ha den bara för att One Direction sjunger en cover av en låt som heter så ;(

Beroende eller vad? :o












//sanna

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Tack så jättemycket! :)

2011-10-31 @ 15:27:00
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

faast det var ju ingen epic cover om man jämför med originalet...den var liksom för poppig xD

2011-10-31 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0