1 September

Hej! Helt otroligt att det är september nu, gick utan jacka hem från skolan för det var så varmt, haha!

Direkt efter skolan så åkte Camilla, mamma och jag till mormor och morfar för att hälsa på, och samtidigt övningsköra :). Hon körde dit och jag hem. Skjutsade även hem våran moster, och hon var inte nå rädd, hehe. Första gången mamma satt bredvid utan att vara rädd med ;).

Nu har jag nyss ätit och ska snart ner och duscha! Efter det så sätter Camilla och jag oss framför tvn en stund, så att vi inte är vaken så länge :)



Den här bilden är faktiskt tagen med min gamla mobilkamera, och den var egentligen inte alls bra, haha! Vill tillbaka dit. Satt där i 6 timmar helt ensam på hela stranden!


// Jessica

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej allt bra idag?:)

Du har tidigare varit med i en tävling jag haft tillsammans med fashionbox så tänkte bara tipsa dig om att jag har en tävling med dem igen där du har chans att vinna en HELT VALFRI vara från deras sortiment, om du vill läsa mer klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/september/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-09-01 @ 18:55:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0