20 September

Hej! Hade skolfoto idag, så man får väl hoppas det blev bra, haha! Knäppte i alla fall inget enskilt, det kan man ju lika gärna göra hemma ;).

När vi kom hem från skolan så hade jag fått vårat bankkort till UF-företaget! Vi som sa idag att vi inte fått det, haha. Sen så la vi oss och kolla på tv och somnade såklart! Hade ställt klockan på en timme, men stängde av den och sov tills mamma kom hem, haha.. Sen dess har vi ätit och övningskört lite.

Tänkte i alla fall visa lite saker som vi köpt/fått! :)


Mamma köpte dom här böckerna av en på sitt jobb, och dom verkar riktigt bra!


Ännu mer böcker, haha. Dom hör köpte Camilla och jag i lördags på erikshjälpen :) Men det här är bara hälften av böckerna, hon orkade inte hämta sina ;).

Har två Nicholas Sparks böcker sen tidigare, har läst en annan (undrens tid/a walk to remember) och har sett filmerna som är baserad på hans böcker, så jag tror att dom här är riktigt bra! Läste nånstans att han har skrivit 13 böcker, men bara 11 hade givits ut, så det är ju några kvar ;).




Små änglar som mamma köpte till Camilla och mig! Både Camilla och jag ville ha dom rosa, så vi tog en varsin, haha!


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0