24 September

Hej! Känns konstigt att inte dela reklam på en lördag, haha! Han var hit och hämtade kärran i torsdags. Vaknade vid 9 av gammal vana ;).

Camilla sitter och letar lite grejer till ett kollage hon ska göra. Hon har precis lagt in photoshop på sin dator :). Jag ska spela sims, haha! Har inte gjort det på jättelänge. Skulle egentligen behöva göra naturkunskapen, men förstod inte dom sista två frågorna, och sen måste jag läsa engelskaböckerna och sen kolla på DH. Men det kan jag göra imorn, hehe.

När jag skrev om H&M för ett tag sen så glömde jag lägga upp två bilder, så tänkte göra det nu.


49.50 kronor.



79.50 kronor.


Men nu ska jag spela sims!



// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0