6 September - Dagen & Ellos

Hej! hann inte blogga igår, för när vi kom hem hade jag så ont i huvudet att jag la mig och sov i 1½ timme, haha! sen var det bara att äta och göra sig i ordning för sen gick vi hem till Sanna! :) Kollade på idol och så, förstår inte hur alla kunde se ut som djur, haha ;).

Men i alla fall, kom hem vid två från skolan, rippade in lite låtar och så, försöker få en låda tom i byrån där jag har massa gamla skivor som jag aldrig lyssnar på längre. Ska lägga upp dom på vinden så jag får en till låda till nagellacken och nagelgrejerna och så :).

Ska ut och gå med Simba idag med mamma och Camilla, eftersom våran moster har blivit jätteförkyld, och hennes sambo skulle bort, haha. Men det är bara bra att vi får ut och röra på oss :)

Men i alla fall, tänkte lägga upp vad som kom i Ellos-paketet! :)


Ett par bikinitrosor och en tjocktröja! :)


Och ett par skor! Har velat haft ett par svarta sneakers ett tag nu, och hittade dom här på rean för bara 119 kronor :)

Beställde egentligen ett till par bikinitrosor men dom var jättestor så var tvungen skicka tillbaka dom.



// Jessica

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul att du är med!

Lycka till och ha en fin dag :)

2011-09-06 @ 15:53:18
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: visst kan jag göra det! Inlägget kommer upp till veckan :) kram!

2011-09-06 @ 17:05:01
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0