7 September

Hej! Igår hann jag inte blogga något. Satt bara vid datorn en stund, sen skulle vi äta och sen ut och gå med Simba. Sen efter det var vi med Johanna :) Tror inte jag skrattat så mycket på länge, haha!

Den här skoldagen började ganska jobbigt. Var ute i regnvädret och letade maskar och blommor till vårt ekosystem.. Kan ju säga att vi blev lite blöt fast vi hade paraplyn, haha.

Snart ska jag till tandläkarn, sen ikväll ska Sanna, Jessica och jag på Jag Saknar Dig! Har velat sett den sen jag fick veta om att det skulle bli en film! Läste boken i 9an och det är en av de bästa böcker jag läst! Hoppas filmen är lika bra. Har hört många säga att de grät genom hela filmen, så det gör säkert jag med xD



//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0