Mallorca

Eftersom jag inte alls hann visa bilderna igår från Mallorca så ska jag göra det nu :)




Mallorca

Mallorca

våran "lägenhet" som mina föräldrars kompisar pekar på haha!

jag och min klänning jag köpte på Mallorca första kvällen :D
man fick skärpet med också!

frukost på hotellet! Fanns jättemycket haha!
Den övre tallriken ser lite äcklig ut men det var jättegott :D det var iaf Pannkaka med choklad, äggröra och "English breakfast"


vitlöksbröd

pasta

blev otroligt bränd..

så jag tog lite aloe vera :)

det blev supervarmt..

en dag när det var mulet så gick vi ner till stranden eftersom det var väldigt varmt iallafall, men innan han som skulle ta betalt för solstolarna kom så gick vi till poolen istället eftersom vi inte ville betala solstolar på en mulen dag hehe (a)

köpte kokosnöt :D

sista kvällen åt jag supergood mat på en restaurang!

fick nån slags mojito efteråt, liite alchohol var det i den men första kvällen nä'r vi åt på en annan restaurang så fick vi typ fruktlikör efteråt, det är ju nästan rent sprit haha. Tillochmed jag fick en liten shot haha.. Men drack bara halva xD







//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0