Söderhamn

Hej svejs! Kom precis hem från Söderhamn. Mamma, pappa och jag var dit för att beställa soffa och sånt fast det va jättelång leverans tid så den kommer nåt tag efter höstlovet.. Men jag shoppade lite saker som jag tänkte visa nu:


röd blus på lindex

halsband. det fanns ingen lapp på och ingen visste hur mycket den kostade så jag fick den för 99kr xD Tyckte det va ett bra pris^^

kicks egna nagellack. Detta heter Chalky Mud. flaskan ser jätteliten ut men det är 8ml och den kostade 39kr :) Hittade en nästan likadan färg från Essie men då valde jag att köpa detta eftersom att detta var billigare och.....

....då kunde jag ju köpa två andra Essie nagellack :D
Den mint gröna är Mint Candy Apple och den andra heter Bahama Mama!
Sen fick jag välja två Essie nagellack till som mamma köpte åt mig i julklapp :D Fast dom blev det ingen bild på :P

jättefint linne fårn Lindex :)




Det var allt, nu ska jag ladda ner grejer till The Sims 3 :D
Köpte det igår efter skolan^^







//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0