2 Augusti

Nu är vi hemma igen efter semestern. Har varit några riktigt mysiga dagar i Kumla med släkten :). Jessica och jag kommer fortfarande att ha en liten bloggpaus, men uppdaterar lite då och då när vi känner för det. Det blir alltså inte lika bra uppdatering som förut. 

I måndags var nästan hela släkten på Marieberg-gallerian. Jessica och jag handlade massor, haha! Sen på tisdagen så tog vi det lugnt (i regnet) medan några var på ett stenmuseum. På onsdagen åkte vi mot Borlänge för det var meningen att vi skulle fortsätta campingen i dalarna, men vi var så trött så vi åkte hem efter ett besök på Kupolen där det blev ännu mer shopping! ;) Allt vi köpte kommer att komma upp här lite då och då.


en bild från stranden nära vår stuga.

Ett litet tips är att följa oss på bloglovin här så slipper ni kolla in här varje dag efter nya inlägg!


//Camilla


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jätteroligt att du är med och tävlar om smink hos mig! Tävlingen avslutas den 14:e augusti, jag hör av mig till alla deltagande när vinnaren presenteras! Hoppas att du har haft en bra sommar? KRAM

2012-08-02 @ 20:53:02
URL: http://angelica.blogg.se
Postat av: Fanny

Veckans blogg vinnare är korad, titta in och se om det blev du! Kram :)

2012-08-03 @ 13:10:21
URL: http://ffannyelgstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0