27 Februari

Hej! Har blivit förkyld jag med nu :( Och onödig skoldag med, haha. Första lektionen hann vi inte göra nåt, för läraren had einte tid att hjälpa oss, andra lektionen kollade vi på film, sen UF där vi inte kan göra något förrns vi fått montrarna och projektarbete där jag skrev lite på rapporten. Hade lika gärna kunna gjort det där hemma, haha. Aja, lov om 3 dagar! :)

Tänkte visa två bilder jag hittade på facebook.

Den här jackan är från Bikbok, supersnygg ju! :)


Och dom här solglasögonen är från Modekungen, jättehäftiga ju! :) Fast jag skulle nog mest se ut som en fluga i dom, haha.. 


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg :D

Allt bra idag? :)

2012-02-27 @ 17:50:48
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0