12 January

för några veckor sedan blev jag kontaktad av http://www.bornprettystore.com/ och dom undrade om jag skulle vilja göra "reviews" (vet inte vad det heter på svenska) av några av deras grejer som dom har på hemsidan för att visa på bloggen och tumblr och lite andra ställen :)

jag fick välja en grej för 10 dollar eller mindre till att börja med. Jag valde ett nagellack och idag kom det :D


Det är ett blått/silvrigt shimmer nagellack, ser jättefint ut :D Har inte testat det än men gör nog det på lördag. är inte hemma imorgon, ska sova hos en kompis som bor ganska nära skolan imorgon och imorgon kväll ska vi på fest :)
Nagellacket heter Crystal Sand och inehåller 15 ml :)

Hämtade även ut paketet fårn Gina Tricot idag. Fick inte en grej jag beställde så det kanske var slut :/





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0