28 Januari

Hej! Klev upp vid 11 idag, vaknade till och med av klockan, det brukar inte hända så ofta på helger. Satte mig och läste lite engelska glosor (har typ 200 till på tisdag) men nån som pappa kände kom hit så jag kunde inte koncentrera mig på dom så hamnade framför datorn istället, haha. Kollade youtubevideor på folk som hade hur många nagellack som helst. Det var en som hade över 300 nagellack uppställda på tre olika hyllor på väggarna och en hel helmer med fler nagellack som hon inte ville räkna för att det var så många! Så skulle man haft, haha ;).

Nu ska jag fixa en grej på mina naglar. Målade dom i onsdags med ett lila lack med massa skimmer /små glitter i, men när jag tog topplack över försvann allt glitter. Så ska fixa nåt enkelt på dom tänkte jag :)






4 bilder från Carolines mode.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0