9 Januari

Hej! Blev ingen bloggning igår, hade inget att skriva om. Sen på kvällen så svimmade jag framför datorn, för att jag är så fruktansvärt klumpig, haha. Ont gjorde det i alla fall. Tror jag svimmade för att jag slog knä så fruktansvärt hårt i hörnet på skrivbordet och träffade en nerv. Sen så landade jag tydligen på sidan på låret för jag börjar bli blå både där och på knä nu. Hävde ner ett vattenglas också så allt blev genomblött. Så gick från datorn ganska tidigt igår. Men ska försöka blogga mer idag!

Idag ska Jessica och jag måla naglarna, sen ska vi ut och gå en kort runda. Känns som att vi behöver det, haha.


Var bara tvungen lägga upp den här, haha!



//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0