Måndag

Hej! Idag efter skolan så var vi till hon som syr våra balklänningar och provade dom! Kommer bli så fint! :D Tills nästa gång vi ska dit så ska hon klippa av dom, sätta in resårbandet, underkjolen och fålla allt. Och innan balen måste jag gå ut mina skor, haha... Dom är jättetrång! Men det hinner jag senare ;).

Sen dess har jag hunnit sova och läst lite på engelskaglosorna tills imorn. Har 184 stycken tror jag vi räknade det till, haha. Ord som man inte ens vet vad dom heter på svenska och då är det ju ännu svårare på engelska! Sen imorn efter skolan ska vi göra naturkunskapen, sen har vi nog inga mer läxor, så då blir det mer bloggning! :)


Bild från tumblr.


Måste blogga från Internet Explorer fast jag egentligen använder Google Chrome, för annars blir inläggen jättekonstigt! Men aja, de får väl gå tills jag kommit på vad som är felet, haha.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0