1 Juli

Här har det varit tyst ett tag! Har inte bloggat sen i onsdags. Har inte ens hunnit sitta vid datorn sen dess, haha. I onsdags bakade Sanna, Jessica och jag pastellkrämkakor, jättegoda! Känns som att de smälter i munnen! Sen kollade vi på American Pie - Beta House. Sen på torsdagen var Madde, Johanna, Jessica och jag i öjeparken och spelade kubb och hade piknik (hur nu det stavas..) Jättemysigt! I fredags så kom Sanna över så bakade vi chokladbollar, jättegoda blev dom! (har provsmakat, hehe) Var meningen att vi skulle till öjeparken då också, men det började regna så vi struntade i det. Igår följde Jessica och jag med mamma, mormor och vår moster på loppis. Hittade inget, men det gjorde de andra, haha. Fikade där också, de hade jättegoda vaniljbullar!

Idag har jag bara duschat, betalat räkningar, läst teori och ätit nygjord jordgubbskräm, hur god som helst! Nu ska jag fortsätta läsa bloggar. Man har ju missat en del på 4 dagar, haha ;).


Bild från tumblr.



//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0