31 Mars



Bild tagen i November 2010, ändå känns det som alldeles nyss. Vi måste fota så igen snart :)


// Jessica

Stuck In Her Daydream


Såhär ser min nya jacka ut på, älskar färgen! 

Har kollat på lite vlogmas med Camilla nu, tidigare idag byggde vi pussel, och snart är det klart! Mamma längtar tills vi kan ta bort det från rumsbordet, haha ;).

Märkte precis att min tandställning gått sönder igen med.. Tur att vi får ta bort den på onsdag! Får förhoppningsvis komma och fixa det imorn, annars kan jag varken äta eller sova, då jag säkert sväljer den. Men aja, vi får se hur det blir! 


// Jessica

30 Mars

Hej! Kom precis hem från skolan. Slutade egentligen vid 10 men satt kvar och gjorde lite till Digitalt skapande. Kändes inte som jag fick så mycket gjort men, haha. Nu ska Jessica och jag snart äta nåt och försöka bygga klart pusslet som vi håller på med. Har sån träningsvärk i benen för vi var ute och gick igår. Den rundan som brukar ta 45 minuter gjorde vi på 30, så det är inte så konstigt att det gör ont, haha. 




//Camilla

Not Over You




//Camilla

Bikinis



Hittade den här bilden på Gina Tricots facebook-sida, så mycket snygga bikinis!! Kan inte bestämma vilken jag gillar bäst, haha!


// Jessica

29 Mars

Hej! Dålig bloggning nu, har inte hunnit suttit vid datorn. Igår så var Camilla och jag på Hungerspelen på bio, den var jättebra! :D Läste många bloggar som sett den, och alla sa att den var lika bra som boken, men då jag inte tyckte om boken hade jag inga höga förväntningar, haha. 




// Jessica

Ellos beställning

Tänkte visa det som Camilla och jag beställde från Ellos som vi fick hem i fredags! :)


BH


2 par trosor och bikinitrosor.


Min nya vårjacka! :D Älskar färgen! Brukar alltid köpa beigea trenchcoats så nu fick det bli en grön! :)

Köpte också ett par jättesnygga sneakers, men när vi fick dom var dom fel storlek, så skickar tillbaka dom. Köpte även en bikiniöverdel, men den satt inte alls bra så den fick också åka tillbaka, haha.


// Jessica

26 Mars


Så snyggt! Måste prova detta nån gång.


//Camilla

Änglar


När mamma och pappa var i Stockholm för några veckor sen så köpte dem de här halsbanden till Jessica och mig. Jättefina!


//Camilla

25 Mars

Hej! Vaknade vid 12 idag, fast skulle kliva upp 10, haha. Sen dess har jag bäddat rent i sängen, gjort en fas och kollat lite bloggar. Satt alldeles nyss ute på altan, var 28 grader där! Så skönt när solen värmer :) Och snön är nästan helt borta från våran gård nu, annars brukar den ligga kvar tills april! 



Längtar tills man kan gå klädd såhär!! 


// Jessica

Stop The Tape And Rewind


Hittade dessa söta klänningar inne på bon prix idag! Åh vad jag vill ha den blåa! Inte speciellt dyr heller, dom kostar bara 199 kronor styck :)


// Jessica

Onsdagens outfit


Tröja - Gina Tricot
Linne - Gina Tricot
Jeans - Lindex
Armband - Aliceamalie


//Camilla

24 Mars

Hej! Har inte suttit vid datorn sen 19e mars, då är det svårt att blogga! ;). Nu är i alla fall UF-mässan över, så skönt!! Klev upp halv 6 igår och kom hem runt halv 12 på natten, haha.. Så nu kommer det bli mer bloggning. Vann i alla fall den lokala tävlingen för bästa affarsplan, så det var kul! :) 


Diplomet vi vann, plus att vi fick 1000 kronor plus en varsin ros :)


Bild från igår på våra smyckeshållare! Där i bakgrunden syns också Sofia och Alexandra med. Lite roligt att faktiskt se bloggarna man följer i verkligheten :)

Bilder tagen av Madde


// Jessica

Nivea

Tidsinställt



Tänkte bara snabbt tipsa om den här duschtvålen. Den luktar en blandning av mandel och kokos, och jag hatar verkligen båda dofterna i vanliga fall, men den här älskar jag! Man blir verkligen superlen! Doften sitter i rätt så länge också, om jag duschar på kvällen så är doften fortfarande kvar när jag vaknar :)


// Jessica

19 Mars

Idag har allt som kan gå fel gått fel, jobbig dag. Camilla och jag har halkbana imorgon, så missar alla lektioner utom den sista, haha. Måste kliva upp senast halv 6 imorgon för att hinna, när vi egentligen skulle haft sovmorgon till 9, jättekul, haha... Men aja! Min häl är i alla fall lite bättre, men det är nog tack vare stödet jag har på foten. 


Bild tagen för ett år sen (21 Mars), titta vad mycket snö! Nu ligger det bara ett tunnt lager kvar, haha :).

Nu ska jag gå och kolla på Big Bang Theory som börjar halv. Sen klockan 9 är det Det Okända om Boda Borg, där vi var på klassresa i 6an, så det ska vi såklart kolla på :)


// Jessica

Helgen

Hej! Har inte blivit så bra bloggning i helgen. I fredags slutade vi 10 men stanna till halv 3 för att måla lite. Sen när jag kom hem somna jag, haha. På lördag så fotade Camilla och jag mest till digitalt skapande, och sen var mormor och morfar här för att hjälpa mamma städa altanen så nu är det fint där! På kvällen så var vi till våran moster och gick ut och gick med henne och Simba! Kände redan då att jag hade ont i hälsenan, men gick ändå. Idag när jag satte på mig skorna så gjorde de så ont att jag inte kunde stå på foten. Hela hälsenan är uppsvullen och jag har ingen aning om varför eller hur det blivit så. Just nu vet jag inte riktigt vilka skor jag ska ha i morgon, då dom enda jag kan ha sitter så tight så jag haltar fram. Men men, det får väl gå ändå!

Den här veckan kommer det troligtvis inte alls bli bra bloggning då vi kommer fixa våran UF-monter större delen av tiden, men efter fredag så! 




Såhär hade jag gärna sett ut imorgon! Bilder från fashiontoast.com


// Jessica

18 Mars



Så snyggt!


//Camilla

Close the door, throw the key, don't wanna be reminded, don't wanna be seen

Hej!

hände en del jobbiga grejer i onsdags som jag inte vill prata om här. Ville bara säga att jag antagligen inte kommer blogga på ett tag. Ville också säga att jag har så himla underbara vänner, Jessica, Camilla, Fanny, Amanda, Emma, Simone, Jonna, Yasmine, Signe + 1D family. Älskar er så himla mycket, ni anar inte, satt och tänkte på bussen idag att jag verkligen har världens bästa kompisar och skulle aldrig någonsin kunna klara det här utan någon av er <3

Det finns verkligen inte ord till hur glad jag är att ha er och att ni stöttar och hjälper mig när jag behöver det! Ville bara att ni ska veta det <33


Zayn <3








//sanna

16 Mars

Har blivit lite dålig bloggning nu ett tag, får försöka ändra på det! Idag i skolan så gick vi egentligen till halv 10, men stannade till halv tre för att måla UF-montern.. Haha.



Jag vill ha fler nagellack än de jag har, har börjat tröttna på dom, haha. Hittade de här bilderna på tumblr. Synd att OPI är så dyrt! Hade gärna ägt några såna.


//Camilla



14 Mars

Oj, dålig bloggning, haha! Jag är i alla fall fortfarande sjuk, har varit förkyld i två veckor och det vägrar gå över! Kan inte missa skolan heller, så går runt och hostar hela dagarna, haha. Har i alla fall ingen feber sådet  är ju bra det! 

Tänkte bara uppdatera lite snabbt nu, blir kanske mer senare. Camilla och jag har fått jättegulliga halsband av mamma som vi måste visa med :). Men det blir någon annan dag!


Bild från weheartit.


// Jessica

Words will be just words

Shoppingen från Gävle i tisdags!


Gult linne från JC


Svart kofta från Lindex


Blå/grön kavaj från JC


Sportbh från H&M


Från Lindex


Från Jula


Jeans från JC.

JC hade 50-70% rea i hela butiken för dom skulle byta lokaler, så fick linnet för 49, kavajen för 90 och jeansen skulle ha kostat 1099, men fick dom för 99! :)

// Jessica

11 Mars

Hej! Igår innan Sanna kom så provade Jessica och jag att göra egna nagelstickers. Det var ganska kul, men väldigt svårt, haha. Tänkte i alla fall visa hur den som jag klistrade på nageln blev.



Jag ritade på en genomskinlig plastpåse. Man börjar med att måla topplack, sen låter man det torka i 5-10 minuter. Efter det ritar man sin "design" på topplacket och väntar sen i 10 minuter (helst längre) på att det ska torka. Sen är det bara att dra av det med en pincett och trycka fast den på nageln. Sedan avslutar man med ett lager topplack så att det ska fastna :)


//Camilla

we're like na na na

Skjutsade mamma och pappa till Konsum och sen åkte jag och pappa och övningskörde lite mer, precis när vi kom hem så började det regna och sen blev det värsta stormen, blåste otroligt mycket och snön yra runt. Nu ser det ut såhär:





och eftersom Jessica precis lade ut McFly (precis den låt jag tänkte lägga ut också haha) så får jag väl lägga ut en på One Direction som dom sjöng igår, kollade på en livestream då dom sjöng den live, satt och grät haha <3


har lyssnat på den där om och om igen idag <3




Snart går jag till Jessica och Camilla och kollar på melodifestivalen :)




//sanna

Prove them wrong


Här är vad Jessica och jag köpte på DollarStore i måndags. En ridge filler från Kubiss och ett nagellack. Har velat ha en ridge filler ett tag nu. Funderade på att köpa Depends, men eftersom den här var billigare så får vi väl prova den först då! ;) 


//Camilla

Do What You Want



Åh, längtar tills den nya skivan!!!


// Jessica

10 Mars

Tänkte visa kläderna jag shoppade igår i Valbo :)


3 koftor från Gina Tricot

gina tricot

gina tricot

jeans tights (svarta) H&M

trosor lindex

bandeu Gina tricot

tröja H&M

tröja Gina Tricot

tröja, Vero Moda tror jag :)

jeansshorts H&M

t-shirt Gina Tricot


det va allt jag köpte plus mjukisbyxorna jag visade igår haha :)
kommer inte ihåg vad alla grejer kosta, bara var dom kommer ifrån!

Ska titta på Melodifestivalen med Jessica och Camilla ikväll :) själv hoppas man att Danny eller Loreen vinner :)





//sanna

It's Better Than Regretting


Camilla och jag klippte oss som sagt idag. Färgen syns ju inte alls på den här bilden, men tänkte mest visa den inbakade flätan! Såhär vore perfekt att ha i skolan dom dagar håret inte vill sammarbeta (vilket är i stort sett varje dag). Men, jag kan inte göra inbakade flätor, haha... Synd, för jag tycker det är jättesnyggt :)


// Jessica

Valbo

Var till Valbo idag med mamma och pappa, köpte typ hundra grejer haha.. nejrå men nästan!

Visar det jag köpte imorgon men knäppte kort på mjukisbyxorna, shortsen och en tröja



dåliga bilder men det får duga haha


så himla trött, har inte orkat blogga, vet inte vad jag ska blogga om eller nånting!
visar fler bilder imorgon!





//sanna

9 Mars

Hej! Igår orkade jag inte sitta vid datorn så blev ingen bloggning då. Idag klev Camilla och jag upp halv 7 för att klippa oss, haha! Blev jättebra! :D Första gången vi klippte hos henne med, så det var ju kul :) Färgade även utväxten, det var inte konstigt att den var enorm, det var 6 månader sen vi var hos frisören sist, haha... 

I alla fall, tänkte visa ett armband som jag vann hos Fatma för ett tag sen som jag fick hem i förrgår :D



Det är egentligen i guld, men det gröna fick den att se silver ut, haha! Armbandet är härifrån


// Jessica

7 Mars


Så bra!

Idag har jag övningskört lite, varit på Erikshjälpen och köpt 4 böcker för 8 kronor! Helt otroligt, haha. Läste även lite körkortsteori och "Jag sökte dig och fann mitt hjärta" (The Notebook-boken). Älskar Nicholas Sparks böcker!


//Camilla

6 Mars

Det här är ett tidsinställt inlägg. Just nu är nog Camilla och jag på väg till Gävle för att kolla tandställningen. Idag får vi reda på om vi får ta bort tandställningen 4e April eller inte. Hoppas verkligen det!!

Var i alla fall inne på Gina Tricots hemsida igår innan jag gick och la mig och hittade lite saker jag ska kolla efter i Gävle.



Dom har fått in massor av snygga nagellack, så bland annat det här ska jag kolla på. Ska även leta en sportbh och en svart kofta, men hittar säkert nåt annat jag köper istället, brukar vara så ;). Just det, måste leta en höstjacka/trenchcoat med. Trivs inte i min röda didrikson och trenchcoaten är nästan för liten, så som det är nu har jag ingen jacka att ha när det blir varmare.. Bra! 


// Jessica

Norge

Är så glad, kanske ska till Norge i sommar igen då mamma fyller år!! älskar Norge!




Geiranger! <3 (inte mina bilder)

Nu kommer några av mina bilder från Norge i Somras :)







hehe våran camping där nere :)

Har typ växt upp med att åka ofta till Norge och det är nog mitt favoritland jag varit tills hittils, och ändå har jag varit i Grekland, Spanien, Egypten och Frankrike också!





//sanna

finaste Sirre

Simone kom hem från Thailand för ett tag sen och hade köpt lite fina presenter till mig, Amanda och Emma <3


armband, ring och örhängen!


och lite glitter till naglarna :)



//sanna

3 Mars

Hej! Både Jessica och jag har blivit ännu värre i förkylningen.. Skönt att det är lov nu i alla fall. Jobbigt att ha körlektion på måndag och tandläkarn i Gävle på tisdag bara. Men men!

Tänkte visa min klocka som jag vann hos MansonDust för ett tag sen!





Som ni kan se så är den liiite för stor, haha. Pappa skulle fixa till det om det går, annars vet jag inte vad jag ska göra, haha. Den kommer i alla fall här ifrån!


//Camilla

Gina Tricot

jättefina tröjor ifrån Gina Tricot, 199kr/st










//sanna

lov

har äntligen lov, jag klarade mig faktiskt igenom den här veckan, två muntliga redovisningar, en inlämning + 3 prov.. tre lektioner idag, Svenska, Matte och Historia. På svenskan redovisade vi, på matten hade vi prov och på historian redovisade vi igen haha.. Skrev en liten "pepp-lapp" till mig själv imorse innan skolan.. Amanda tyckte det va väldigt gulligt haha!



äntligen lov <3




//sanna

Bags


Älskar färgglada väskor! Så snyggt i vår och sommar. 


//Camilla

2 Mars

Äntligen börjar jag bli lite bättre i min förkylning! Idag är jag mest hostig, vilket är lika jobbigt det, men det är bättre i alla fall ;).

Tänkte bara visa skorna som Camilla och jag beställde från Cellbes! Dom var mycket gulare i verkligheten, men jag tyckte inte det gjorde något.



Kommer passa perfekt i sommar! Och nu har vi äntligen sportlov! Så skönt! :D


// Jessica

1 Mars

Hej. Var hemma från skolan både igår och idag. Satt inte nå vid datorn igår men passar på att blogga en stund nu. Fick hem en klocka idag som jag vann för ett tag sen! Dock var den lite stor. Skulle nog få plats med båda handlederna om jag hade provat, haha. Men det kommer väl bild på den nåt tag :). 

Fick även hem paketet med skorna vi beställde från Cellbes. Så sköna! Kommer väl bild på dem snart också. 



Bild från weheartit


//Camilla

RSS 2.0