11 Mars

Hej! Igår innan Sanna kom så provade Jessica och jag att göra egna nagelstickers. Det var ganska kul, men väldigt svårt, haha. Tänkte i alla fall visa hur den som jag klistrade på nageln blev.



Jag ritade på en genomskinlig plastpåse. Man börjar med att måla topplack, sen låter man det torka i 5-10 minuter. Efter det ritar man sin "design" på topplacket och väntar sen i 10 minuter (helst längre) på att det ska torka. Sen är det bara att dra av det med en pincett och trycka fast den på nageln. Sedan avslutar man med ett lager topplack så att det ska fastna :)


//Camilla

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Du tävlade om en valfri vara från evasunderklader.se i min blogg. Du hittar vinnaren här (kolla hela för det är 2 vinnare)



http://eemma.se/2012/march/vinnarna-av-plattangen-evasunderklader-tavl.html#comment

2012-03-11 @ 14:20:31
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0