14 Oktober

Hej, blir ett sent första inlägg idag. Idag har Jessica och jag plockat fram vinterjackorna och lagt undan alla jeansjackor. Tog även fram halsdukar, mössor och vantar, känns som att det kommer behövas snart ;). Var ute och gick idag också. I fyra grader och regn, haha. Men vi hann i alla fall hem innan det började regna mer. Sen dess har det regnat, alltså stora delar av dagen.

Igår satt Jessica och jag och kollade på swefilmer.com i några timmar. Kollade på Superhero Movie, väldigt töntig men rolig film, haha. Sen kollade vi även på några avsnitt från olika serier. Ska nog leta någon film att kolla på där ikväll också.


Bild från tumblr. Skulle inte klaga om mitt rum såg ut sådär, haha.



//Camilla

Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

HEj på dig ! tycker du om smootihe? vad har du i din. :)

Jag kom med och nu behöver jag 20 röster ungefär. Din röst gör skillnad hoppas du vill rösta på min bild NUMMER 5 HÄR

Rulla upp lite och tryck på 5an sen rösta. Busenkelt :)
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment

KRAM KRAM. hoppas du hjälper mig med detta.. :)<33<3

2012-10-15 @ 11:13:46
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0