Asos



Tänkte bara tipsa om att asos har 70% rabatt på vissa grejer på hemsidan. Dessa ovan är mina favoriter :)


//Camilla

30 Januari

Hej! Tänk att det snart är Februari redan, känns nyss som det var jul, haha. 

Idag hade jag klockan på halv 10 men som vanligt somnade jag om. Tur jag gör det på en ledig dag i alla fall ;)
Gick till Miroi igår, och när jag kom hem så blev min förkylning värre. Lite jobbigt, haha. Gjorde nyss en till fas och klarade den, så glad! :D Före det så åkte mamma med ambulans till hälsocentralen då hon inte kom upp ur sängen. Trevlig ambulanspersonal var det i alla fall, förutom att dom trodde att Camilla och jag gick i 9an och gymnasiet, haha! Brukar få höra det rätt så ofta faktiskt, haha.. ;)


Bild tagen för nästan precis 4 år sen. Känns inte så längesen faktiskt. Måste ut och fota nya bilder, lägger bara upp massa gamla hela tiden, haha.


// Jessica

28 Januari

Hej! Börjar äntligen känna oss lite bättre i förkylningen, så ska iväg till Miroi igen imorgon. Det enda vi har gjort under bloggpausen är att kolla på massa filmer och serier, haha. Ska försöka blogga mer nu när jag känner mig bättre!


Två snygga kjolar från tumblr, vill verkligen ha sommar nu!


// Jessica

Usa-bikini


Den här bikinin är så fin! Har velat ha en sån ganska länge nu, så därför är jag med och
tävlar om denna hos Julia. Om ni också vill vara med så kan ni klicka här!



//Camilla

24 Januari

Hej! Både Jessica och jag är sjuk idag, så var hemma från jobbcoachningen. Sitter bara vid datorn nu för att sjukanmäla mig och kolla mejlen. Kan vara inflensa, har hört att det är många som har det nu, men hoppas att det inte är det. Därför kommer vi att ha en bloggpaus tills vi mår bättre.


Bild från tumblr. Så söta!



//Camilla

23 Januari








Bilder från Stockholm Streetstyle. Älskar skorna på andra bilden!



//Camilla

Pat On The Black


Sally Hansen - Pat On The Black. 

Köpte det på Åhlens rea för 60 kronor. Blev dock jättedåligt när jag målade, så vet inte om jag målade konstigt eller om det var nå fel på nagellacket. Fick måla om en nagel helt. Men ska prova nån annan gång när jag har bättre ljus. 

Nu ska Camilla och jag se Big Bang Theory!


// Jessica

22 Januari

Blev ingen bloggning igår, orkade helt enkelt inte, haha. Fick i alla fall veta att det är sjätte veckan på jobbcoachningen, så då går vi bara halvdagar tisdag & torsdag från och med nästa vecka, skönt!

Ikväll ska jag inte göra något speciellt, sitta framför datorn och se Big Bang Theory bara. Imorgon är vi ledig som vanligt, har dock fått två uppgifter att göra så kommer ha fullt upp ändå, haha. 


Haha, sant! ;)


//Camilla

20 Januari

Hej! Tänkte bara visa lite saker Camilla och jag har vunnit på sistonde :)


Vann 5 stycken tunna ringar hos Itemsbyjohanna under deras julkalender. 


Camilla vann en halsring på samma kalender, haha. 




Vann en goodiebag hos Fatmas från Beauti.se! Var massor av fina saker, men har inte hunnit prova något än :)

Sen har Camilla vunnit 2 par trosor hos Annie som ni kan se här.


// Jessica

Nowhere


Hittade dessa snygga väskor från Nowhere igår. De finns på Nelly för 299 kronor (orginalpris 599:-) Min favorit är den svarta, den kan ni hitta här.



//Camilla

19 Januari

Hej! Var på Miroi igen igår, sen på kvällen så kollade vi på Bandy. 

Idag hade vi klockan på 11, var så trött, haha. Jobbigt att kliva upp före 6 varenda dag ;) Än så länge har jag inte hunnit göra så mycket. Har pratat lite med Madde om våran nya header som hon är så snäll och gör, haha :) Hon har även startat en ny blogg som ni hittar här


Bild från i somras, längtar så mycket tills det blir varmare! Var -24 igår, haha..


// Jessica

17 Januari

Idag var Jessica och jag på Miroi som vanligt, sen fick vi nästan springa till bussen, haha. Men vi hann i alla fall :) sen när vi kom hem så hade jag fått hem en vinst! Kommer väl bild på det någon gång. Hann sova lite middag också, haha. 


Outfit jag bar förra tisdagen. Hittade den på ett minneskort, kommer inte ens ihåg att Jessica fotade den, haha.

Tröja - Ellos
Jeans - JC
Klocka och halsband - present.



//Camilla

Blowing Out The Candles


Tröja - Gina Tricot, Skor - Nelly, Armband - Gina Tricot, Halsband - Style By Tyra,
Nagellack: Essie - Sugar Daddy, Jeans - Gina Tricot

Såhär hade jag velat gå klädd imorgon, haha :) 


// Jessica

16 Januari

Blev ingen bloggning igår. Var i alla fall på Miroi och sen tog vi det bara lugnt hemma. Idag har vi varit ledig, så skönt! Har i alla fall fotat lite grejer idag som kommer upp på bloggen lite då och då :)



Såhär ser i alla fall mina naglar ut nu. Så fin färg! Lite töntigt att det blev två inlägg irad med samma nagellack, men så får det vara, haha. Det är i alla fall Essie - Jamaica Me Crazy. 


//Camilla

14 Januari

Imorse var det 22 grader kallt, imorgon blir det nog kallare. Fick skjuts av vår moster i morse så slapp i alla fall gå till bussen, haha. Var på jobbcoachning idag med, kom hem runt halv fem. Satt och spelade spel på mammas surfplatta, haha, så kul!


Detta nagellack köpte Jessica och jag i november, men använder det för första gången nu. Det är så fint! Kommer absolut köpa fler nagellack från Essie, det finns ju så många snygga! Detta heter Jamaica Me Crazy och det kommer komma bilder på mina naglar om några dagar.



//Camilla
 

I Wish I Knew


Tröja - Ellos
Jeans - Gina Tricot


En outfit från början av December som jag glömt lägga upp här, haha.



//Camilla

13 Januari

Hej! Sanna var som sagt här igår :) Vi målade naglarna och kollade på The Social Network. Har velat se den jättelänge! Ska fota naglarna nåt tag, har inte orkat än, haha. Var tvungen måla om en nagel, var så klantig så det förstördes. Fick 2 BHar av Sanna med, som tyvärr inte passade, så dom ska hon få tillbaka. Sen fick vi massor med smink! Får inte ens plats längre, haha!

Idag har jag skrivit klart CV och gjort så mycket jag kan på det personliga brevet. Otroligt skönt! Ska nog bara sitta vid datorn resten av dagen och ta det lugnt. Imorgon ska vi upp tidigt igen då det är jobbcoachning. 


Bild från januari 2012. Idag är det 17 grader kallt, tror faktiskt det var varmare förra året, haha! 


// Jessica

12 Januari

Hej! Igår var Camilla och jag på jobbcoachning som vanligt. Åkte med samma buss som Sanna hem :) Sen på kvällen kom Johanna hit :) Vi kollade på kejsarens nya stil, så kul! Älskar teknade filmer, haha. Sen kollade vi på gladiatorerna, riktigt bra ju! Har inte fattat det tidigare. Sen kollade vi på LOL, älskar den filmen! :)


Sov till 11 idag, vilket var otroligt skönt! Har väl inte gjort något speciellt. Ikväll kommer Sanna hit! Jättelängesen vi träffades, då hennes kille varit hos henne :) Vi ska måla naglarna och säkert kolla på nån film :)


Bild från Turkiet. Vill tillbaka!


// Jessica

9 Januari

Hej! Borde ha börjat med en uppgift vi fick igår på jobbcoachningen, men har inte orkat än, haha. Har istället tagit bort tomtarna, varit och hämtat ut ett paket (en vinst från Beauti.se, såg ut som en glossybox, hehe) och fyllt på busskortet. Beställde från Halens med då dom hade 50% på alla reaprodukter, köpte bland annat en tröja för 24 kronor! 

Ska försöka blogga oftare, men det är lite jobbigt då vi är helt slut när vi kommer hem, haha. 







Tre bilder från tumblr. 


// Jessica

5 Januari




Bilder från tumblr.

Har inte bloggat nu på några dagar, orkar helt enkelt inte sitta vid datorn när vi kommer hem från jobbcoachningen, haha. 



//Camilla

RSS 2.0