15 april!

Har precis kommit hem från skolan, franska lektionen på slutet var jätterolig XD Jag och Malin skrattade typ hela lektionen och sen sade jag till läraren "imorgon lovar jag att jobba jätteycket, eftersom att då är Malin borta" så då började vi skratta då också haha xD
Men det jobbigaste är att vi har MASSA läxor. På so:n skulle man skriva om några bilder om franska revolutionen. För ett VG måste man ha skrivit cirka 1 sida om 1 bild.. så en bild har tagit en lektion och eftersom att det var 7 bilder så måsta jag ha 7 lektioner men det var sista dagen idag att göra klart så måsta man ta hem. Jag har typ 3 bilder kvar och det måste bli klar imorgon.. Idag har jag inte så mycket tid heller.. urjobbigt. Nu ska jag snart äta, sen vill jag vila lite. Sitta vid datorn och så, Sen klockan 6 måste jag cykla på träningscykelnen timme, då är klockan 7. Sen måste jag duscha och halv åtta ska jag se på tv, sen börjar också ghost whisperer klockan 8 och då är det dubbelavsnitt så då slutar det typ vid 22.. Så jag måste sitta och göra massa läxor under tv programmen som jag vill se -.-

Så vi får se om jag hinner blogga nå mer idag.


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0