29 april

Gud vad skönt! Idag fick vi sluta kvart över 1 och imorgon vid lunch :)
Men klockan 4 idag har jag utvecklingssamtal :( inte kul!

Men idag efter skolan gick jag, Jenna och Kajsa till blomsteraffären och fick välja något för 100 kr var. Lägger ut bilder på det när jag sitter vid min dator och efter klockan 4. Orkade inte knäppa på den när jag bara hinner sitta vid den i mindre än två timmar xD
Har inte suttit vid den på 6 dagar nu! Men det är ju bra att den får vila lite :P
Men igår var det hemstudningsdag så man fick vara ledig osså fick man välja ett ämne att göra nånting på och eftersom jag inte har varit i skolan under veckan så får jag det tills på måndag istället för fredag. Så tänkte göra den imorgon när vi slutar tidigt. Ska göra engelskan och då är det att man ska se en film med engelsk text och tal. Det ska vara en med kärlekstema också osså ska man skriva om den med minst 400-500 ord på engelska och sedan maila det till en av engelska lärarna :) Blir nog ganska lätt.. Men har ingen aning om vilken film jag tänkte se.. annars kan det vara en som jag vet mycket väl om så det bara är att sätta sig och skriva xD

Men nu måste jag sluta innan det blir fööör långt :P hur spännande kan det egentligen vara att läsa när jag skriver?



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0