Hej!

Som Sanna sa så har Jessica & jag varit sjuk. Hon har mått illa och jag har haft magsjuka. Är lite piggare nu, men jag kan fortfarande inte äta riktigt. Och jag kommer inte att kunna äta hamburgare eller indisk korvgryta igen, för det var det jag åt på tisdag (fick magsjuka natten till onsdag). Så varje gång jag ser en bild eller en reklam på hamburgare blir jag alldeles illamående, hehe. jag hatar att ha magsjuka.. Har gått ner 2½ kilo på grund av att jag inte kan äta. Men ska ändå försöka gå i skolan imorgon, är ju inte sjuk längre.

Och imorgon har vi matteprov, hoppas det går bra! Och just ja! Jag och Jessica har beställt kläder som kom för någon dag sen så får väl lägga upp de på bloggen snart! :) Och med våra kläder hade mamma beställt en symaskin, äntligen haha! Jag och Jessica ska försöka sy om några av våra kläder som vi inte använder längre, så får se om det blir bra, hehe. Till att börja med i alla fall, sen kanske vi syr egna mer om det går bra ;). Men nu ska jag sluta blogga och läsa bloggar och kolla facebook istället, ha det bra!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0