Hollywoodfruar!

Hej! Idag hade vi som sagt ingen kemi så kom hem ungeför 14.15. Sen dess har jag väl inte gjort så mycket :p.

Det konstigaste med idag var att imorse var jag på städhumör! Men hann inte städa för var tvungen till skolan. Så jag tänkte att jag skulle städa då jag kom hem, johejdu.. Så blev det inte.. xD. Var absolut inte på städhumör då, så jag ska väl antagligen städa imorgon. Och så har Jessica och jag bestämt att vi ska ut och gå imorgon, på torsdag och på söndag! Så kanske har lite bättre kondition då.. Tänkte försöka gå i ungefär 40 minuter/dag :).

Under den senaste en och en halvtimmen har jag suttit och spela keyboard, håller på att lära mig en låt. Visste inte att det hade gått så lång tid förrns min kille ringde, både före och efter han tränade så de va en timme mellan :p

Ikväll blir det att se på Svenska Hollywoodfruar klockan nio och kanske Top Model klockan åtta. Får se om det kommer upp något annat ;).

Känner för att äta på nåt nu, haha. Kanske går och fikar.. Min kille tyckte att jag skulle äta något nyttigare, men jag håller inte med.. xD

Och imorgon på gympan blir det handboll, jippi.. :(

//Camilla

Kommentarer
Postat av: Natasha

Haft en bra måndag? vad ska du göra för kul på valborg? kram

2010-04-27 @ 00:57:27
URL: http://ndiamond.blogg.se/
Postat av: Kristina

sv: nej jag tycker inte heller att bilderna är kinky på något sätt haha! tycker att de beskriver kärlek på ett fint sätt ;)

2010-04-27 @ 17:46:32
URL: http://twistandshout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0