Lördag!

Sitter och kollar på Naturens stora skådespel på 2an nu. Riktigt intressant!

Igår hann jag inte blogga något, på grund av att jag var på min killes LAN! Det var jättekul, även fast jag inte spelade^^. Kollade på samma film tre gånger för den gick om och om igen xD. Jättebra va den :) Stormbreaker. Sen så kollade jag på då alla killarna spelade. När jag kom dit från början så såg jag ett piano! Och det blev bara bättre, det fanns ju notböcker också ;). Men spelade inte så jättemycket. Åt mat klockan 12 på natten! Och sen en macka på morgonen, sen åt jag inget mer förrns en muffins före kvällsmaten. Mådde lite illa :/

Men jättekul var det i alla fall! Åkte därifrån klockan 11. Då kom mamma och hämtade mig. Sen följde jag med henne och handlade och sen hjälpte jag henne med tvätten. Hon har kommit på att Camilla och jag ska få en egen tvättkorg så att vi tvättar vår egen tvätt så att vi lär oss. Får se hur det går, hehe.

Nu ska jag och Camilla snart kolla på Knowing. Den går på tv1000 klockan 20. Har sett trailern på den och den verkar jättebra :)

Och imorgon ska nog Camilla och jag ut och gå :) Och jag lovar att vi ska lägga ut bilderna på kläderna då ;)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0