Måndag!

Ja, idag var det som sagt måndag. Idag var första gången sen i tisdags som jag och Camilla var i skolan. Normal dag..

Kom hem runt halv 4 och tänkte måla naglarna då, men orkade inte. Istället satte jag mig på altanen, vilket var kallt när solen gått bort! Så gick in och la mig på sängen och läste. Sen kvällsmat. Kan fortfarande knappt äta sen efter jag var sjuk. Så dag på maten fråga en om jag var på diet -.-' Tack för den! xD

Nu har jag läst på lite till ett prov på torsdag. Lokala Nätverk. Igen, hehe. Lite och lite, det tog en timme! Ajja, ska försöka få högt på proven så får jag troligen ett VG på det! :)

Nu ska jag mest sitta här och lyssna på musik och kolla olika bloggar. Fram till klockan 21, då är det Svenska Hollywoodfruar. Det kan man ju inte missa ;)

// Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0