Påskägg!

Hej! Har kommit på att jag inte har skrivit vad jag fick i påskägg (lite onödigt att veta, men ändå). Det här är lite saker som Jessica och jag fick. Vi får vissa saker tillsammans så jag skriver det vi fick tillsammans också. Vi fick i alla fall New Moon (som vi inte har hunnit kolla på än), pengar, choklad, godis & chips, penna med namn på, armband, diskhandskar (haha!) och tjockstrumpor som mormor har stickat!

Har suttit vid datorn hela kvällen så börjar få ont i huvudet nu. Ska väl antagligen snart sova. Men just nu sitter jag och kollar på Navy CIS med Jessica. Har nyss fikat så är proppmätt, hehe. Men nu ska jag sluta blogga så godnatt!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0