Sjuk

Känner mig sjuk nu, så det blir inga bilder idag. Var ute och gick tidigare idag, men kunde bara gå hälften av vad Camilla och jag skulle, sen fick jag jättesvårt att andas, så vi gick hem. Tror det kan vara allergin, men vet inte. Och nu har jag jätteont i bihålorna. Nyss ätit tacos-rester och tog sen två ipren. Alldeles nyss var Camilla och jag ute och kollade vad vi hade i husvagnen, pappa hämtade den igår. Konstogt nog såg det ut exakt så som vi lämnade den i höstas ;). Snart blir det väl att lägga ut fler saker i den, i ute fall vi ska åka iväg nånstans i sommar :).

Mamma har köpt en ny symaskin också (y) men det var ett tag sen så det kanske Camilla redan har skrivit? I alla fall, så ska jag och hon göra om massa kläder vi äger :).

Har väl inte så mycket mer att skriva, så skriver nog mer imorn.

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0