12 Augusti

Har precis ätit, igår lade jag mig i sängen, läste och kollade på tv vid typ 3 eller nåt och då var det kolmörkt ute. När jag sen skulle släcka lampan vid halv 5 så va det jätteljust ute och det spöregnade så det lät jättehögt. Måsta stänga fönstret haha :P
Osså hörde jag min pappa och min bror kliva upp när jag skulle sova. Då hade dom liksom redan sovit(??) kändes jättekonstigt haha^^
Sen kom min mamma upp till mitt rum vid 1 och sa: men ligger du och sover än??
så då klev jag upp och min pappa och bror slutade halv 2. Då mamma skulle börja jobba (hon jobbar kväll så från halv 2 till 12 måndag-torsdag varannan vecka, och varannan som pappa och min bror). så jag har typ bara sovit när min pappa och bror har jobbat haha.

Imorgon kommer kanske Jessica och Camilla så ska dom få se alla mina hus som jag har byggt i The Sims 2 =)
sen ska vi se film :)



Sitter och lyssnar på Britney Spears skiva Circus. Tycker den är jättebra :)









//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0