23 Augusti

Kom hem från skolan strax efter två. Första dagen har gått bra men usch va trött jag e nu. Imorgon börjar vi samma tid och slutar samma tid haha :P så 8.05-14.00 Idag fick vi bl.a skriva ett brev eller vad man ska säga till syon, alltså han som kan typ allt om gymnasium och allt det där. Så fick vi skriva vad vi ville gå för linje i gymnasiet, vad vi skulle vilja jobba som och sen vad vi trodde vi skulle göra om 10 år, Om man trodde att man kanske hade barn inom 10 år. om man kanske bodde i hus eller lägenhet, vad man kanske jobbade med och allt det där. Så fick man skriva lite frågor angående gymnasiumvalet som vi ska välja längre fram osså ska varje elev prata med honom en och en i typ en halvtimme osså ska man stälal frågorna och så :P

Men jag är verkligen inte säker just nu.. jag har en sån konstig känsla. Jag vill gå IB bara för att jag vill bli bättre på engelska och jag älskar alla engelska lektioner och allt. Men jag vill kanske bli inredare. Men då tänkte jag att eftersom jag tänkte flytta till London eller utanför ganska nära iallafall så kanske det blir lättare att förstå exakt allt och hur allt går till där och kanske få ett jobb som inredare i London. Men vi får se, jag skrev på det där brevet och frågade syon om det verkligen går att bli inredare om man går den engelska linjen....




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0