5 Augusti

Om en månad fyller jag år just denna dag :D
spännande :)

Idag så kom min syster vid 12 och sen åkte hon för nästan en timme sen. Jag Jessica och Camilla var ute och gick och försökte få Adrian att somna, först lyckades vi inte men när vi skulle börja gå hemåt så somnade han haha :)
Fast sen vaknade han typ 5 minuter efter jag kom hem..
aja.
I morgon följer jag med Jessica och Camilla till deras stuga så ska vi sova i husvagnen igen i två nätter för deras föräldrar ska ha kräftskiva så deras släktingar kommer också.. tror jag, vissa av dom :P



//sanna

Kommentarer
Postat av: Nike

OMG!! Du fyller du år när Party Girl kommer ut :D

2010-08-06 @ 10:41:03
URL: http://elinanike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0