Hemma

Har kommit hem från syster nu, dushat och kollat bloggar.
Igår så sprack min nagel så själva tippen som hon som fixar naglar satte på höll på att lossna men den satt ändå kvar, man såg en spricka tvärs över men min syster hade nagellim och limmade haha. Ska göra om naglarna nästa onsdag :D
Vet inte hur jag ska ha ännu, bara vacklar fram och tillbaka haha.


På lördag till söndag ska jag till syster och vara barnvakt igen, sen nästa tisdag till onsdag ska jag också dit, sen på lördag nästa vecka ska Adrian sova här haha :)
Perfekt att verkligen få vila allra sista dagen på sommarlovet haha ;)
Men det gör mig inget, är jättekul att vara barnvakt =)


Vet inte vad jag ska skriva mer...



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0