Rättvik

Kom just hem ifrån Rättvik. Där var det marknad och cruising. Massor med folk och jag fick såna där goda marknadsremmar med mig ^^ Det tar ungefär 1 och en halvtimme att åka dit och vi åkte typ halv två. Då kom mamma upp till mitt rum. Jag satt i min fotölj, i pyjamas, kollade på tv, persiennerna nerdragna, oduschad och höll typ på att äta frukost (ja, ibland är det mysigt att sitta helt ensam i mitt rum och titta på tv och äta frukost^^) Så kom min mamma och sa att vi skulle till Rättvik och då hade McLeod's döttrar precis slutat så det va tur att jag hann se klart på det haha :)
Osså åt vi på restaurang där också.. mamma och pappa åt pizza och jag åt kebabtallrik :)
Detta blir nog mitt sista inlägg idag.. kanske lägger ut ett senare.





//sanna

Kommentarer
Postat av: Julie

Sorry for taking so long to answer...



Luckily I've gotten friends on my course and in the student accommodation I lived in. I've also gotten involved in the student society and gotten friends there. =) And yes they are very friendly. But I do notice the culture difference a bit. So it's nice that I also have some scandinavian friends in London.

Working in London I dont know that much about as I lived of my student loan and money I had saved up this year. But hopefully you'll get a good job. =)

2010-08-05 @ 11:16:47
URL: http://www.juliegartha.com
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

tack så mkt :D

2010-08-05 @ 12:47:44
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0