Second Hand

Jag och Camilla har just kommit på hur bra second hand är. Förra onsdagen var vi på erikshjälpen och då handlade vi för nästan 500 kr! Mammas saker inräknade. Har läst på deras hemsida och på myrornas hemsida, och insåg vilket bra jobb dom gör. Vi hittade till och med en Gucci väska där, 45 kronor ;). Ska försöka handla där så mycket som möjligt, eftersom det är bättre mot miljön. När vi var i Sundsvall så var vi även på Birsta, och där ska dom öppna en erikshjälpen-butik, vilket jag tycker är jättebra! Men nu ska Camilla och jag snart sova, så godnatt :)


// Jessica

Kommentarer
Postat av: NWY

Tack för din kommentar på min blogg http://Jessicalillsmeds.se, Men nu har jag bytt till denna så fortsätt gärna komma in hit. Om ca 1-2 veckor kommer denna blogg att ha samma adress som denna.

Hoppas din Onsdag blir kanon bra!

2010-08-11 @ 10:08:48
URL: http://nothingwithoutyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0