Städat!

Vaknde vid tio i 11 och då klev jag upp och började städa mitt rum på en gång. Sen har jag läst lite. Läste ut min bok. Det va den 5e boken av Sagan om Isfolket. Har börjat på 6e men jag har ju 41 böcker kvar haha!
Jag har sett på McLeod's döttrar, The Hills och Laguna beach. Nu är jag uttråkad så jag ska väl spela sims :P

I tisdags köpte min syster ALLA 8 säsonger av Mcleod's döttrar (det är hennes och mitt favoritprogram) för 999 kronor på cdon.com och om hon hinner få boxen innan lördag för då ska ju hon komma hit med Adrian och han ska sova här. Så kan jag se på det :D

Men nu ska jag först titta på lite the sims 2 videor så jag får lite ideer till ett hus jag ska bygga :D
Måste bara säga att just nu lyssnar jag på Radio 1 och dom är så roliga haha. Bra musik med :)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0