Städat

Idag så började dagen med att mamma bad Jessica och mig att städa igenom en garderob, så vi gjorde det. Och då hittade vi våra gamla gymnastiskskor som vi hade typ i sexan, men vi kunde fortfarande ha dem haha. Sen städade vi ur lite saker ur ett förråd nere också, där hittade vi fodrade sneakers som är perfekt när det blir lite kallare ute.

Läste även ut en bok idag, den heter Sparrow Delaneys hemliga liv och är skriven av Suzanne Harper. Jättebra måste jag säga! Om du ser den någonstans så måste du läsa den!

Resten av kvällen ska jag väl bara sitta vid datorn antagligen. Och så måste Jessica och jag lägga oss tidigt för vi ska klippa oss kl 10 imorgon bitti!


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0