12 December

Hej! Blev ingen bloggning igår. Först låg jag bara framför tvn, mådde inge bra. Sen så åkte vi till våran moster och firade henne för hon fyller år på onsdag. Sen när vi kom hem igen så la Jessica och jag oss framför tvn igen och somnade. Så mamma väckte oss vid halv 11 så gick vi och la oss riktigt då. Tror jag inte har lagt mig så tidigt någon dag på hela året, haha. Så det märks att man håller på blir sjuk.

Tänkte blogga i fredagskväll att vi inte skulle kunna blogga något igår, men då slutade internet att fungera så det blev inget med det, haha.

Idag har jag städat, läst läxa och plockat fram julsaker! Äntligen, haha. Sitter och lyssnar på julmusik nu så börjar få riktig julstämning här ;).

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0