14 December

Har inte suttit så mycket vid datorn eftersom jag sov hos min syster i lördag till söndagen, på söndagen måsta jag vara i skolan klockan 1 för träning av spex och lucia. sen fick man åka hem och klockan 6 skulle man vara där igen och klockan 7 började spexet. Sen var vi kvar på skolan hela natten alla 9or. snacka om att man var trött för igår på morgonen var det lucia och vi hade typ sett film hela natten och sen hade dom disco i ett av klassrummen haha. och vi åt pizza runt 11 iden :) och man tänkte typ ba: nu är klockan 2... nu är klockan halv 4... nu är klockan 6. Klockan halv 7 måsta vi städa och sen skulle vi byta om och träna en gång på lucia tåget och tjugo i 9 gick vi lucia :) efter lucian fick vi sluta och då gick jag hem och somnade vid 11 och sov till halv 5. då åt jag middag och sen målade jag mina naglar :)

Men här kommer en bild ifrån fredags då jag målade naglarna:

på långfingret gjorde jag en blomma och sen lite prickar :)





Just nu får jag inte igång kameran. Det tog slut på batteri medans jag överförde lite bilder så jag hann bara med den här. Bilderna på naglarna jag gjorde igår får ni lite senare :)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0