15 December

Hej! Nu har Camilla och jag pluggat klart allt, så hoppas verkligen det går bra imorgon! Idag slutade vi vid två, men hade utvecklingssamtal då, så kom inte hem förrns efter tre. Då la Camilla och jag oss och kollade på tv, och somnade, haha. Mamma kom på att jag somnar pga all medicin jag äter, det tänkte jag inte ens på. Plus att vi inte sover så mycket på nätterna heller, hehe. Typ 5-6 timmar oftast.

Idag på fysiken så skulle vi haft en tvåtimmarslektion, men hade bara en. Riktigt skönt! Sen hade vi bara svenska och jobbade med teckenspråk. Det är jättekul! Fast före det hade jag och Madde nationella muntliga i engelska. Gick väl rätt så bra, men hade inte så mycket att säga, hehe.

Nu ska vi läsa bloggar och sånt. Bloggningen kommer bli bättre efter imorgon!


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0