16 December

8 dagar kvar till jul!! längtar haha. (vet att jag kommer få nagellack) hehe. Men nu måste jag erkänna att bloggningen har varit så otroligt dåligt den senaste tiden. Jessica och Camilla försökte gå in på blogg.se men dom sa att det såg jättekonstigt ut och att det inte fanns en logga in knapp. Men för mig ser det helt vanligt ut haha.
Aja.
Men här får ni se en liten bild grejs där jag kommer skriva om lite ljus!
Jag älskar ljus och speciellt doftljus. Det är så mysigt att sitta med mörkt rum, lampan i fönstret på, lyssna på McFly i mjukisbyxor, ha choklad bredvid sig och ha ett doftande ljus i rummet.
Just nu har jag ett rött/orange ljus som luktar som blommor blandat med någon god parfym och hallon eller jordgubb haha. Så gott
Jag har verkligen ljus överallt haha
Just det här ljuset luktar ingenting men det glittrar och är väldigt juligt :))
Mamma köpte det på Dollar Store 6-pack
Det här luktar lite apelsin/citrus :)
ÄPPLE ÄPPLE ÄPPLE
Det här ljuset är supersvårt att förklara. Men lite blommig men mer åt det mörka hållet.
Det här ljuset när det brinner ner så blir själva det gråa genomskinligt grått istället för att bara brinner ner och det ser super häftigt ut så man kan tända dom många ggr :)
Lika är det med den ovan (den gröna) och alla andra med genomskinlig "hållare"
Det här luktar superfräscht. Det luktar verkligen hav!
lite vanilj och lite "vita" blommor.. om någon förstår haha. såna där på träden. Som finns i lila och rosa med ^^
3 ljus, (har ett grönt också) men dom här ljusen när dom brinner ner så smälter dom, det blir inte som vanliga ljus som brinner ganska sakta och så. Dom här smälter så man måste ha dom i typ en skål eller så var för sig haha
Men det var lite ett litet ljus inlägg. Hoppas att ni gillar det och jag undrar om jag ska blogga mer om såna här saker, typ att jag testar och berättar om dom. Visar mina favoritläppglans, mascara, body lotion, parfym m.m :)
Måste bara berätta att jag var på Harry Potter igår och så bra film asså!!! kan verkligen inte vänta till i sommar då andra delen kommer ut haha! grymt bra!
//sanna

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-16 @ 19:18:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0