21 December

LOV! så härligt haha.
Efter att vi hade spelat upp "bäst av spex" så hade lärarna gjort en liten video och den va så kul hahaha. Jag satt och grät för den va så kul!
Sen sjöng dom en sång om oss att vi snart skulle lämna dom och så. Och lilla känsliga jag satt och grät haha!
Hur kommer det då vara på skolavslutningen?

Men sen fick vi betygen och krama våra mentorer haha sen fick vi sluta och äta lunch.
Den här terminen fick jag 2 MVG, 13 VG och 2 G haha.. Överaskande nog att jag fick faktiskt VG i matte(!!) jag liksom haha! Men jag fick G I Idrott och i kemi... hehe



Våran julgran vi klädde på i söndags :) så fort man kommer ner till vardagsrummet så känner man doften av jul!!! Älskar riktiga granar :)

såhär ser det ut just nu, helt sjukt. Men så mysigt! Det är stora och mjuka snöflingor som kommer ned haha :)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0