Nowhere Left To Run

hade ingen rubrik så det fick heta en McFly låt haha, jag har iallafall gjort nya naglar och ville inte att jag skulle upprepa en rubrik igen med namnet: Nails eller naglar haha



började först med att ta bort nagellacket med en nagellacksremover från Depend


sen använde jag Depend's Myrrh Oil som e toppenbra och innehåller mycket bra saker för att naglarna ska växa ut och bli friska och starka! Använder detta 3 ggr i veckan

Sen använde jag två lager av Depend's Base coat. Använder två lager för att vara extra säker på att inte nageln missfärgas.

Sen tog jag 1 lager med ett nagellack jag köpte idag

Sen tog jag glittret, jag använde en lite rostig, lite höstig färg.

Till slut såg det ut såhär. Slutade med 1 vanligt genomskinligt lack över bara :)





//sanna

Kommentarer
Postat av: G N A G

Dendära oljan från depend, kan man använda den ovanpå naglarna när man har nagellack också?

2011-01-10 @ 17:50:43
URL: http://gnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0