Torsdag

Hej! Idag var vi som sagt på byn med Sanna, och hjälp vad mycket folk det var överallt! Vi köpte i alla fall några saker som vi egentligen skulle få i julklapp men ska få nu istället.

Min kille har typ alldeles nyss åkt hem. Fick en jättefin julklapp av honom^^.

Nu ska jag och Camilla kolla lite bloggar som vanligt, sen ska nog vi nog prova lite olika sminkningar tills imorn. Tex den här från killercolurs.



Sen måste vi ju göra klart mammas armband som hon ska ha imorn! Sen kanske vi kan nypa ihop mitt halsband med, hehe. Det fastnade i Camillas halsduk, sen när jag tänkte dra sönder tråden som det satt fast i så gick kedjan sönder.. Bra kvalité!


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0