1 Juli

Igår strax efter 7 gick jag till Jessica och Camilla. Vi försökte vara nyttiga och åt lite frukt. Vindruvor, bananer och kiwi. Men efter ett tag hämtade vi godis och chips iaf xD vi är inte duktiga haha!

Och tänkte bara berätta om det där inlägget jag skrev om Ebay.co.uk Jag har tydligen inte beställt där nångång.Jag bara trodde det men det var cdwow.se som jag beställde. Nu kanske jag kan beställa ändå för där är jag redan registrarad :D Men ena skivan kostar 129 där och då köper jag den på ginza.se istället där den kostar 78 (med frakt) Ändå så blir det nästan dubbelt så mycket pengar på cdwow och ginxa tillsammans än vad jag hade räknat ut att det skulle bli på ebay. Så det hela blir ungefär 450kronor för 3 skivor och en musik dvd... men det är det värt. Får mer pengar den 15e Juli igen haha xD




ursäkta för långt inlägg. (är lite uttråkad)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0