6 Juni

Hej! Blogga inget igår, satt inte ens vid datorn! Helt otroligt för att vara jag, hehe. Men nu när det är så fint väder så vill man inte ens sitta vid datorn, bara vara ute i solen.

Just nu ligger Camilla och jag ute på en filt! Jättefint väder ju! Ibland skugga, och ibland sol, hehe. Precis lagom väder ;). Idag skulle Camilla och jag ha varit med en kompis, men hon kunde inte idag, så vi får ta det nån annan dag!

Ska nog snart gå och hoppa studsmatta, tror i alla fall det.

Lyssnar nu på The Wreckers - Stand Still, Look Pretty. Sjukt bra låt! Lyssna? :)

Och förresten, jag har namnsdag idag (a) Visste inte ens om det själv... xD Pappa smsa mig imorse, då fick jag veta det. Och mormor fyller år, så grattis till henne :)

// Jessica

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Tack snälla du. :)

2010-07-06 @ 18:52:17
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0